domingo, 29 de junio de 2014

COM POT UNA PERSONA SORDA FER UNA CONSULTA O ENVIAR UNA RECLAMACIÓ A FERROCARRILS DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA (FGC)?



A partir d’ara, a través del web de FGC:

A l’apartat “ATENCIÓ AL CLIENT” i subapartat “PERSONES AMB DISCAPACITATS AUDITIVES” que trobareu a la primera pestanya de la part superior dreta, les persones amb discapacitats auditives podeu fer una consulta o una reclamació a FGC enviant:

·       un SMS al número de mòbil:    675 78 70 02
·       un fax:                                  93 366 32 36
·       un email al correu electrònic: cicrubi@fgc.cat

Aquest missatge arriba al Departament d’Atenció al client del Centre de Control de FGC a Rubí on es gestionen de manera personalitzada cadascuna de les vostres peticions, reclamacions, suggeriments...

L’objectiu principal de FGC és l'eficàcia del servei que dóna i, per tant, la percepció per part dels clients del servei és una prioritat.

Així doncs, NO DUBTEU EN CONTACTAR AMB FGC!!.

Qualsevol aportació o reclamació que els hi feu arribar és una bona font d’informació per a millorar la qualitat del servei. TOTS HI SORTIM GUANYANT!!.