A partir d’ara,
a través del web de FGC:
A l’apartat
“ATENCIÓ AL CLIENT” i subapartat “PERSONES AMB DISCAPACITATS AUDITIVES” que
trobareu a la primera pestanya de la part superior dreta, les persones amb discapacitats
auditives podeu fer una consulta o una reclamació a FGC enviant:
·
un SMS al
número de mòbil: 675 78 70 02
·
un fax: 93 366
32 36
·
un email
al correu electrònic: cicrubi@fgc.cat
Aquest missatge
arriba al Departament d’Atenció al client del Centre de Control de FGC a Rubí
on es gestionen de manera personalitzada cadascuna de les vostres peticions,
reclamacions, suggeriments...
L’objectiu
principal de FGC és l'eficàcia del servei que dóna i, per tant, la percepció
per part dels clients del servei és una prioritat.
Així
doncs, NO DUBTEU EN CONTACTAR AMB FGC!!.
Qualsevol
aportació o reclamació que els hi feu arribar és una bona font d’informació per
a millorar la qualitat del servei. TOTS
HI SORTIM GUANYANT!!.