lunes, 19 de junio de 2017

FALLECIMIENTO MERCEDES SALA

Lamentem informar de la mort sobtada de Mercedes Sala, germana de la nostra presidenta Carmen, el passat divendres 16 de juny. 
Va ser una persona molt compromesa i sensible vers la comunitat sorda, va aprendre llengua de signes catalana per a poder-se comunicar amb la seva germana i, entre les dues, junt amb altres membres, van fundar l'Associació de Persones Sordes de Terrassa, l'any 1981. 
Va lluitar i ajudar molt a l'entitat per tirar endavant, i també va ser la impulsora de la creació del departament de formació de llengua de signes de la ciutat de Terrassa.
Per tot això, no podíem deixar de fer aquest petit homenatge i recordatori de la Mercedes. Una forta abraçada per la Carmen i la seva família!
---------------------------
Lamentamos informar de la muerte inesperada de Mercedes Sala, hermana de nuestra presidenta Carmen, el pasado viernes 16 de junio.
Fue una persona muy comprometida y sensible hacia la comunidad sorda, aprendió lengua de signos catalana para poderse comunicar con su hermana y, entre las dos, junto con otros miembros, fundaron la Asociación de Personas Sordas de Terrassa, en 1981.
Luchó y ayudó mucho a la entidad para tirar adelante, y también fue impulsora de la creación del departamento de formación de lengua de signos de la ciudad de Terrassa.
Por todo esto, no podíamos dejar de hacer este pequeño homenaje y recordatorio de Mercedes. Un fuerte abrazo para Carmen y su familia!